sábado, 17 de julio de 2010

ELS FILLS

En Safir Klein Atri ha nascut el dia 15 de juliol, a les 19:55 h.

Safir, vol dir missatger i ambaixador en 'farsi', la llengua dels perses (actualment Iran); més tard va ser la paraula utilitzada per batejar una pedra preciosa, el zafiro. A partir d'ahir al vespre també resulta el nom del tercer fill de la Nabila i meu, germà d'en Nizar i de la Ginane. Segurament el seu nom és un petit homenatge al meu amic Kaveh Khandami. En Safir serà un missatger de la pau i de la convivència al món del Segle XXI, al igual que els Kewens mapuches dels quals em parla en Hernán.

Els meus éssers estimats són com pedres precioses: la meva dona, la Nabila, a part de venir de la noblesa, és un Brillant; en Nizar, que duu el seu nom en homenatge al gran poeta i diplomàtic siri-libanès, Nizar Qabbani, és un Rubí; la Ginane, literalment "la primera dona", "el paradís", és també l'Esmeralda de la casa; i, per últim, ha arribat en Safir, que ve a ser un Zafiro.

No hay comentarios: