sábado, 17 de diciembre de 2011

Des del Blog de Carolina Figueres: repàs a la seva trajectòria artística

La Guerrilla Ballerina: de Sant Martí de Provençals, Barcelona

"Al tornar....a casa, em vaig quedar a viure a Cambrils, Tarragona, la terra del meu pare. On ara visc amb el meu marit i la meva família.

Per coses de la vida, i gràcies a l'Oliver Klein, que com a Regidor de Participaciò ciutadana de l'Ajuntament de Cambrils, va al 2009 posar-me en contacte amb les presidentes, MªJesús Buñuel i Encarna Moreno, torno a estar involucrada a la vida associativa, amb tres entitats magnífiques de Cambrils, (Video TV Cambrils) "Apunts", AA VV Nou Cambrils, Associació Cultural de Vilafortuny i Associació de Dones Clara Campoamor, i, recentment, a Vilafortuny, em van convidar a fer el pregó de festes on vaig recordar la meva experiència amb el cor del barri a Sant Martí de Provençals i La Palmera (Video TV Cambrils), "Som Naltros".

He volgut ara que ha passat el temps.. saludar-vos amb afecte i gratitud pel temps viscut a Sant Martí quan era temps de lluites, reivindicacions i de millores".

(Desembre 2011)

No hay comentarios: